Cum am trecut de COVID

18.11.2022 23:58

Cum am trecut de COVID

În perioada Iulie- August nu am avut activitate pe Internet din motive  de sănătate. Mai bine zis am suferit o infecție cu SARS- COV- 2. Abrevierea SARS-COV-2 se traduce prin coronavirusul sindromului respirator acut sever 2, în timp ce COVID-19 este boala cauzată de acest virus. Odată cu răspândirea la nivel mondial, virusul a suferit mutații. Acestea sunt cunoscute sub denumirile de tulpina Alpha, Delta, Omicron și subvariantele, Omicron BA.2, BA. 3 etc. Aceasta este o caracteristică naturală a virusurilor, cu cât mai multe persoane sunt infectate, cu atât crește riscul ca virusul să sufere mutații. Testarea constituie singura metodă sigură pentru a putea face diferența între Covid-19 și răceală. Totodată, nu este exclusă nici situația în care persoana în cauză, simultan, poate avea Covid și răceală. Nu sunt vaccinat anticovid. Cele mai frecvente simptome pe care le-am prezentat:

  •  Febră
  • Tuse seacă
  • Oboseală
  • Diaree
  • Frisoane
  • Amețeli
  • Curgeri din nas
  • Pierderea apetitului

Rezultatul Antigel  Rapid Test Device (nasal swab): pozittiv Temperatura:37,4-38,2

Medicația: Paracetamol, Nurofen, Augmentin 500 mg 1/zi (7 zile), Linexim 1/zi, Molekin imuno 1/zi (10 zile), Aspenter 1/zi (14 zile). Dignostic: Infecție cu coronavirus SARS- COV 2.

Deoarece nici după 10 zile, tusea nu mi-a trecut și am avut probleme seara la adormit am apelat la un consult la domiciliu acordat de un medic de la PULS. Diagnostic: Pneumopatie bazală stânga postcovid. Medicația: Cefort 1 grx2/zi la 12h i.v., Gentamicina 80mg 1 fiolăx2/zi i.v. la 12h, Vitamina C 750 1 fiolă/zi i.v., Fluimucil 3000 1 fiolă/2zi i.v. După 2 săptămâni, de la încetarea tusei un nou consult medical prin care mi s- a confirmat involuția pneumopatiei și am mai urmat o săptămână de medicație: Avelox 400 1 tab/24 h, Dexametazonă 8 mg, 1 tab cu o oră înainte de masa de seară. 

Back

Contact

Blog

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

© 2012 All rights reserved.

Creați un site gratuitWebnode